سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

معرفی قابلیت های Solid Rock



یکی از معظلات همیشگی فعالیت های سه بعدی و رندرینگ، مدت زمان های طولانی برای رندرهای واقع گرایانه می باشد. هر چه کیفیت رندرینگ شما بالاتر باشد و خروجی مطلوب تری را انتظار داشته باشید، میبایست مدت زمان طولانی تری را صرف رندر تصاویر بنمایید. یکی از دغدغه های شرکت دانش و فناوری مازستا، کوتاه تر کردن زمان رندرینگ و مدلسازی می باشد.  
که همیشه مشکل در سخت افزار نمی باشد. با توجه به تجربه کاری، بسیاری از کاربران عدم درک صحیح از پارامترها و توانایی های موتورهای رندرینگ، نمی توانند تنظیمات درستی را انجام داده و بسیار دیده شده است که تصویری که نیاز به 10 دقیقه زمان برای رندر داشته است را با صرف زمانهای بسیار طولانی مانند 2 ساعت و... رندر نموده اند. در صورتی که با توجه به نوع کار و تصویر خروجی، میتوانستند با صرف زمان بسیار بسیار کم، رندرهای خود را انجام دهند.

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کاربران از الگوریتم های رندر و مفاهیم آن، تنظیمات رندر به صورت یک کابوس درآمده و اصولا تمامی کارها را با یک تنظیم یکسان رندر میکنند. موتور رندر VRay   به دلیل استفاده گسترده در بین کاربران ایرانی ( به دلیل وجود مدلها و متریال های آماده بسیار زیاد ) یکی از دغدغه های کاربران رندرینگ می باشد. در این بین صرف زمانهای بسیار طولانی رندرینگ، استفاده از پارامترهای نابجا و ... همگی باعث شده که با وجود عدم کیفیت کاری بعضی از کاربران، زمان های طولانی برای رندرینگ اعمال شود. این دسته از کاربران هر چند که سیستم های تخصصی مناسب در اختیار داشته باشند نمی توانند استفاده درستی از قدرت و توان سیستم به عمل آورند.

یکی از راه کارهای پیشنهادی برای این دسته از کاربران در موتور رندرینگ VRay  در نرم افزار autodesk 3ds max استفاده از پلاگین Solid Rock  می باشد. این برنامه جانبی ...

یکی از راه کارهای پیشنهادی برای این دسته از کاربران در موتور رندرینگ VRay  در نرم افزار autodesk 3ds max استفاده از پلاگین Solid Rock  می باشد. این برنامه جانبی که به منظور افزایش سرعت رندر تصاویر در موتور Vray طراحی شده است، به شما این امکان را می دهد که بدون افت کیفیت، بتوانید سرعت رندر تصاویر خود را افزایش دهید. این پلاگین به شما این امکان را می دهد که با توجه به پارامترهای موجود، بهترین و سریعترین کیفیت ممکن را در رندرینگ تصاویر بدست آورید.


امکان استفاده از روش نورپردازی عمومی با بالاترین سرعت، روش امکان انتخاب کیفیت نهایی رندر بسادگی، امکان رندر پیش نمایش با اندازه های کوچکتر به منظور تست و خطا، درسترسی به آخرین تصویر رندر شده و بررسی آن، امکان رندرینگ لایه های و Pass ها و دسترسی به Render elements ، استفاده از محدوده رندرینگ مجزا، امکان ذخیره سازی تنظیمات به منظور دسترسی ساده در آینده، استفاده از قابلیت های جدید موتور Vray و پیشتیبانی زا Exp و Vray Proxy از مهمترین خصوصیات این پلاگین می باشد. Solid Rock 0.99 همچنین دارای تغییراتی در پردازش exposure تصاویر شده است. اینک با استفاده از قابلیت Auto exposure شما میتوانید به سادگی روشنایی تصاویر را کنترل نموده و به صورت RealTime اقدام به تنظیم exposure صفحه بنمایید.

از دیگر خصوصیات جدید Solid Rock 0.99 امکان پشتیبانی از sigershaders ، استفاده از مدیر حافظه Vray ، امکان تنظیم تمامی پارامترها تنها با یک کلیک، بهبود محیط کار برنامه، استفاده از ابزار auto White Balance ، رابط کاربری ساده تر و سریعتر، تنظیم Gamma دقیق تر، تنظیمات پیش فرض برای محیط های پر استفاده مانند نماهای داخلی، خارجی، انیمیشن و ... (animation, exterior and interior scene) و دهها مورد دیگر را میتوان از جمله این خصوصیات در نسخه جدید solid rock نام برد. شما قادر خواهید بود که با استفاده از این پلاگین، بسته به نوع صحنه و سیستم مورد استفاده، از 2 تا 8 برابر سریعتر رندر نمایید.

منبع: http://7alma.blogsky.com


شرکت سازنده

آموزش نصب و آموزش استفاده از نرم افزار


لینک دانلود 


تگ: Training 3d 3ds max Plug-in Plugin

آموزش تری دی مکس پلاگین

نظرات 1 + ارسال نظر
mohi شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 13:11

ba salam mr30 az matalebe amozande.
film amozesh nasb va rahnama ro natonstam download konam az shoma khahsh mandam dar sort emkan be adress emailam ersal konid. mrcccccccccccccccccccccc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد