سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

بلندر-آموزش آشنایی با محیط Blender3D

آموزش آشنایی با محیط Blender3D

در این آموزش که به صورت فارسی می باشد شما با محط بلندر اشنا می شوید


من که اولین بار محیط بلندر را دیدم یاد فیلمهای ترسناک افتادم!

ولی خوب رایگان بودن در عین حال قدرتمند بودن نرم افزار باعث میشه که آدم بره سمتش و یاد بگیره.اگر شما هم مثل من علاقه مند شدید Blender3D را یاد بگیرید پیشنهاد می کنم حتما این آموزش را ببینید. این آموزش , آموزش مقدماتی بلندر هست که دوست عزیزمان میثم زحمت تهیه آن را کشیده(ممنون).

سلام

این اولین آموزش من هست، من تو این آموزش سعی کردم کمی درباره محیط کاربری برنامه بلندر و نحوه کار کردن با اون توضیح بدم این آموزش رو بیشتر بری کسانی که با برنامه های 3D کارکردن و دوست دارن با برنامه Blender هم آشنا بشن و البته این آموزش برای تازه کارها هم مناسب هست ، من برای آموزش های بعدی سعی می کنم آموزش های جدی تر و حرفه ای تری داشته باشم این روهم بگم که من هنوز در حال یادگیری برنامه بلندر هستم و سعی می کنم هر چیز جدیدی که یادگرفتم رو هم آموزشش رو در سایت قرار بدم 

فقط چون این اولین آموزش من هست ممکنه ایراداتی داشته باشه که چشم پوشی کنید.


آموزش

..


چند نکته برای آموزش ویدیویی

  •  پس از نصب فلش پلیر  ( Flash Player ) می توانید آنها را آنلاین ببینید
  • با فعال کردن گزینه HD کیفیت بهتری داشته باشید .
  • برای دانلود این ویدئو نسخه   جدید  برنامه  IDM که برنامه مدیریت دانلود هست را نصب کنید .
  • زمانی که شما  ویدئو های  آنلاین را Play کنید یک گزینه دانلود  در کنار پنجره  نمایش داده می شود که با فشردن آن امکان دانلود برای شما فراهم می شود .

نکته : این آموزش از سایت blendermania.ir کپی برداری شده.


تگ: آموزش بلندر رایگان مقدماتی مدلسازی فارسی

Blender3D  modeling Farsi training 3d free  

نظرات 1 + ارسال نظر
sajjad3011 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:57 http://promakers.ir

سلام.
لینک مستقیم آموزش رو بد نبود میذاشتید.
روی mediafire یا persiangig همیشه آپلد کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد