سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

دانلود Maxwell Render

دانلود رندر انجین Maxwell Render


 بروز رسانی جدید موتور قدرتمند Maxwell Render در اختیار کاربران قرار گرفت. همزمان با آن پلاگین جدید این موتور برای Autodesk Revit نیز رونمایی شد.


کاربران 3ds max , Softimage , Maya ,microstation v8i, SELECTseries 3 , Houdini ,nuke , photoshop, aftereffects,sketchup,rhino ,solidworks  و Modo  می توانند پلاگین های جدید خود را بروز رسانی کنند.

یکی از بهترین و stable ترین موتورهای رندرینگ جهان Maxwell Render  می باشد که طیف وسیعی از کاربران را به خود مشغول کرده است. جدای از هیاهوی دیگر موتورها و فعالیت های تبلیغاتی، این موتور قدرتمند در حال توسعه و بروز رسانی وظایف خود است. با معرفی نسخه اصلاحی که برای maxwell Render 2.7 معرفی شد ، هم اکنون نسخه 2.7.2 در اختیار کاربران قرار دارد. Maxwell Render  در حقیقت یکی از بهترین هاست. سرعت مناسب رندرینگ، قدرت پردازش و کیفیت Photorealistic  آن باعث شده است که کسانی که فقط یک بار آن را امتحان کرده باشند بدون شک به هیچ موتور رندر دیگری توجه نکنند. 

MaxwellRender دارای یک نرم افزار Standalone به نام maxwell Render Suite  و یک بخش Maxwell Core  می باشد. موتور اصلی Maxwell Render  در بخش Suite  می باشد که قابل استفاده به صورت مستقل بروی Windows , Mac  و Linux  می باشد. به منظور استفاده از تمام امکانات و قدرت این موتور می بایست که از Maxwell Render Suite استفاده کنید. اما در صورت تمایل میتوانید از بخش پلاگین های درون برنامه ای Maxwell نیز بهره مند شوید. Maxwell Core بخش از موتور رندینگ مکسول است که به کاربران اجازه میدهد از این موتور در درون برنامه های سه بعدی مانند 3ds max , archicad, bonsai,Form Z, Houdini , Lightwave 3D , Maya , MicroStation , Modo , Revit , Rhino , SketchUp  , SolidWorks , After Effects , Nuke  و در نهایت Photoshop استفاده کنند.


همانطور که ملاحظه می فرمایید طیف وسیعی از نرم افزارها توسط Maxwell Render  پشتیبانی می شود. با توجه به اینکه بزودی یک بررسی کامل از این موتور انجام خواهیم داد، در این مطلب فقط به خصوصیات جدید نسخه اشاره خواهیم کرد.

مهمترین خصوصیتی که در تبلیغات آن نیز بزرگنمایی میکرد، گزینه چمن در نسخه 2.7 می باشد. Maxwell Render 2.7 مجهز به یک سیستم Grass Generator می باشد که این امکان را به شما میدهد در هر نقطه انتخابی از سطح خود، جلوه چمن و علف را اضافه نمایید. این عمل با سرعت بسیار بالایی انجام خواهد گرفت که بسیار سریعتر و واقع گرایانه تر از چمن تولید شده در VRay می باشد. در تست انجام شده یک صحنه ساده را در موتورهای رندرینگ Vray و Maxwell Render 2.7 به صورت مساوی با گزینه های Grass در Vray 2.3.10 و Maxwell Render 2.7 رندر کردیم که Maxwell Render 2.7 تقریبا در مجموع 10 تست انجام شده ( تست های مختلف، نتایج متفاوتی داشت ) به صورت میانگین 20 تا 23 درصد سریعتر و زیبا تر رندر گرفت.


یکی از امکانات جدید و هیجان انگیز Maxwell Render 2.7 ایجاد یک ماده جدید برای ترکیب سیالات است. در صورتی که شما دو یا چند سیستم ذره ای را با تابع MaxwellMesher به یک ابجکت تبدیل میکردید( برای مثال دو خمیر یا مایع) هر کدام از آنها به صورت جداگانه رندر شده و تاثیری بروی هم نداشتند ( از لحاظ متریال ). اما با استفاده از قابلیت جدید Maxwell Render 2.7 اکنون میتوانید سیالات وارد شده در این موتور رندر را با یکدیگر ترکیب نمایید  به گونه ای که مایعات مورد نظر به طور کامل بروی هم تاثیر بگذارند. برای درک بهتر به تصویر زیر توجه کنید.


گزینه دیگر اضافه شده به این سیستم در بخش شبکه بود که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. افزایش تدریجی سرعت در رندرینگ شبکه، پشتیبانی از سیستم های جدید، پشتیبانی از رندرینگ بیش از 64 هسته در هر Node، ارسال تصاویر به تمام node ها و ارسال پیغام خطا و عدم رندرینگ در صورت پیدا نکردن Texture ها ( برخلاف نسخه قبل که بدون خطا رندر اشتباه را انجام می داد) و چندین مورد دیگر که زمان زیادی برای تست آنها نیاز است.

قابلیت جدید دیگر که در سایت سازنده به آن اشاره شده نوع جدید رندریگ Bokeh می باشد. Bokeh یک افکت می باشد که پخش نور در لنز دوربین را تحت شرایطی ایجاد میکند. در عکاسی لنزهای متفاوتی برای ایجاد اثر Bokeh وجود دارد. MaxwellRender در نسخه های قبلی هم این اثر را پشتیبانی میکرد اما اضافه شدن گزینه Anamorphic Bokeh به کاربران امکان می دهد که اشکال non-Uniform از این اثر را ایجاد کنند.


سایت رسمی  Maxwell Render

نمونه تصاویر رندر شده  Maxwell Render

 دانلود Maxwell Render نسخه 2.7 

دانلود پلاگینهای دانلود Maxwell Render



منابع

maxwellrender.com

dfmrendering.com

7alma.blogsky.com

asandownload.com

vimeo.com

چند نکته برای آموزش ویدیویی

  •  پس از نصب فلش پلیر  ( Flash Player ) می توانید آنها را آنلاین ببینید
  • با فعال کردن گزینه HD کیفیت بهتری داشته باشید .
  • برای دانلود این ویدئو نسخه   جدید  برنامه  IDM که برنامه مدیریت دانلود هست را نصب کنید .
  • زمانی که شما  ویدئو های  آنلاین را Play کنید یک گزینه دانلود  در کنار پنجره  نمایش داده می شود که با فشردن آن امکان دانلود برای شما فراهم می شود .

آموزش دانلود رایگان download free

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد