سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

Make Grass in Cinema 4D Using Hair-CINEMA 4D

آموزش ساخت چمن در CINEMA 4D



در این آموزش کریس به شما نشان می دهد که با استفاده از سیستم ساخت موی CINEMA 4D چگونه یه چم واقه بینانه بسازیم   . بله سیستم مو فقط برای شبیه سازی مو و پشم نیست شما با استفاده از این تکنیکی که در اموزش یاد میگیرید به راحتی می توانید چمن را در CINEMA 4D شبیه سازی کنید



لینک آموزشی به صورت ویدئو آنلاین در Vimeo   لینک کمکی


این آموزش متعلق به سایت  greyscalegorilla.com


چند نکته مهم برای نمایش آنلاین


♦ برای تماشای ویدیو آنلان فلش پلیر  ( Flash Player ) را نصب کنید
♦  با فعال کردن گزینه HD کیفیت بهتری داشته باشید .
♦ برای دانلود این ویدئو نسخه   جدید  برنامه (IDM (Internet Download Manager که برنامه مدیریت دانلود هست را نصب کنید .
♦ زمانی که شما  ویدئو های  آنلاین را Play کنید یک گزینه دانلود  در کنار پنجره  نمایش داده می شود که با فشردن آن امکان دانلود برای شما فراهم می شود .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 21:43 http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز
ممنون که به وب ما سر زدید.
برای استفاده از امکانات جدید بلاگ اسکای، خود ماهم داریم تگ های جدید رو تست می کنیم تا به نتیجه برسیم و بشه ازشون استفاده کرد. از طرفی خیلی از امکاناتی که بلاگ اسکای گذاشته ، روی قالب های خودش هم فعال نیست و نمیشه استفاده کرد.
همچنین بلاگ اسکای رفرنسی که درست درمون باشه نداده که بشه ازش استفاده کرد.
بازهم چشم سعی می کنم سریعتر تگ های تست شده رو برای استفده قرار بدم.

CAmpER_cL جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 19:28 http://camper.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم اگه دوست داشتی منو با اسم وبلاگ کمپر لینک کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم.

امیرعلی جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 19:11 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد