X
تبلیغات
رایتل
+ نوشته شده توسط Admin در شنبه 15 تیر 1392 و ساعت 09:03
3ds max

این سری آموزشی مخصوص کسانی می باشد که به تازگی می خواهند کار با برنامه "3ds Max" را شروع کنند و یا به قصد تدریس این نرم افزار ، تصمیم به فراگیری Max بصورت پایه ای و اصولی گرفته اند.  
بخش اول


زمان آموزش : 02:18:18
حجم :
145.8 مگابایت
سطح :
مبتدی
مدرس:علی جهان زاده
نرم افزار :3ds Max
این سری آموزشی از اصول اولیه ی نرم افزار، آغاز می شود و پس از بررسی ابزارها و امکانات مختلفی که کاربر در ابتدای آموزش نیاز دارد، تا مبحث "ابزارهای تبدیل" پیش می رود و ادامه ی آن در بخش دوم تشریح می شود. اگر چه ممکن است برخی ( و تنها برخی ) از مباحث مطرح شده ، خسته کننده باشد ولی یادگیری آنها ، باعث می شود که در آینده، زمانی که از ابزارهای پیشرفته تر استفاده می کنید، از کار کردن با نرم افزار لذت ببرید و از این بابت که تمامی اصول نرم افزار را می دانید با اعتماد به نفس بیشتری اقدام به اجرای پروژه های مختلف کنید.
  •  01- رابط کاربری ( User Interface ) - زمان : 00:15:04 
  • 02- مدیریت فایلها ( File Management ) - زمان : 00:13:07 
  • 03- واحدها در مکس ( Units ) - زمان : 00:06:59 
  • 04- دریچه های دید ( Viewports ) - زمان : 00:17:55 
  • 05- ابزارهای کنترل دریچه دید ( Viewport Control Tools ) - زمان : 00:13:22 
  • 06- پانل دستورات ( Command Panel ) - زمان : 00:08:04 
  • 07- موضوعات استاندارد اولیه ( Standard Primitives Objects ) - زمان : 00:28:47 
  • 08- ابزارهای Undo و Redo - زمان : 00:04:27 
  • 09- ابزارهای Link و Unlink - زمان : 00:06:01 
  • 10- ابزارهای انتخاب ( Selecting tools ) - زمان : 00:11:57 
  • 11- ابزارهای تبدیل ( Transform Tools ) - زمان : 00:12:35 
دانلود این بخش از آموزش...........................
بخش دوم

زمان آموزش :
01:52:46
حجم : 108.71 مگابایت
سطح : مبتدی
مدرس:
علی جهان زاده
نرم افزار :3ds Max
این سری آموزشی در ادامه ی سری اول به ابزارها و مفاهیم پایه ای می پردازد که کاربران جهت شروع کار با نرم افزار ، به آنها نیاز دارند. این آموزش که با مبحث Pivot Point آغاز شده و تا تشریح اصلاحگرهای تغییر شکل پیش می رود، با اشاره به تمامی آنچه که تا شروع مدلسازی لازمست بدانیم، کاربران را برای مباحث بعدی که مدلسازی از طریق Splineها و مدلسازی از طریق Editable Poly می باشد، آماده می کند. فراموش نکنید که استفاده ی درست و مناسب از همین ابزارهای به ظاهر ساده، تفاوت اصلی کابران حرفه ای و غیر حرفه ایست.

  • 01- کاربرد و مفهوم Pivot Point - زمان : 00:15:37 
  • 02- ابزار Snap و انواع آن - زمان : 00:10:27 
  • 03- انواع تکثیر و روشهای آن ( Clone ) - زمان : 00:05:34 
  • 04- ابزار Mirror - زمان : 00:03:19 
  • 05- ابزارهای همسوسازی ( Align ) - زمان : 00:15:53 
  • 06- ابزار آرایه ( Array ) - زمان : 00:09:15 
  • 07- منوی Group و ابزارهای گروه بندی - زمان : 00:07:19 
  • 08- ابزارهای نمایش - زمان : 00:09:52 
  • 09- اصلاحگرهای Bend, Skew, Taper, Twist - زمان : 00:11:53 
  • 10- اصلاحگرهای Noise, Ripple, Wave - زمان : 00:13:48 
  • 11- اصلاحگرهای Slice, Symmetry - زمان : 00:09:45
دانلود این بخش از آموزش...........................


برچسب‌ها: آموزش فارسی 3ds max، آموزش فارسی تری دی مکس، اصول اولیه ی نرم افزار 3ds max، آشنای با ابزارهای 3ds max، اصلاحگرهای 3ds max، Editable Poly
نظرات (4)
شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 15:08
با سلام و خدا قوت...دستتون درد نکنه و واقعا ممنون...ولی ی سوال؟؟؟ ادامه داره؟؟؟؟؟...مبحث متریال و نور دهی هم جزو اموزش هست؟؟؟؟
امتیاز: 2 0
پاسخ:
در سایت می توانید مباحث را یافت کنید
chameleon-drg.com
پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:06
سلام دوست عزیز
با مطلب "نمایش نظرات در ادامه مطالب بلاگ اسکای" بروز هستیم.

قالب کلاسیک2-دوستونه بروزرسانی شد.

همیار بلاگ اسکای
امتیاز: 0 0
پاسخ:
ممنون
پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 14:41
salam
az matelebe khubetun mamnun
estefade kardam
az site ma didan konid va ag dus dashtin va mofid bud link konid
mamnun
امتیاز: 2 0
شنبه 29 تیر 1392 ساعت 14:36
سلام دوست خوبم .....وبلاگ جالب و خوبی داری خیلی خوشحالم میکنی به منم سر بزنی حتی میتونی از طریق ما وبلاگتو به دیگران معرفی کنی دوستم ....خب مزاحم نمیشم دیگه منتظر حضورت هستم
امتیاز: 1 0
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد
جدیدترین یادداشت‌ها
  • cgalma.ir
    آدرس جدید سایت cgalma.ir
  • 3ds max - مدلسازی پنکه رو میزی در تری دی مکس
    آموزش مدلسازی پنکه رو میزی در 3ds max . در این آموزش از چندین روش مدلسازی برای رسیدن به نتیجه نهایی کمک گرفته شده است....
  • Cinema 4D - آموزش ساخت ماشین در C4D
    آموزش مدلسازی یه کامیون در Cinema4D مدلسازی این کامیون از یک باکس ساده (Box modeling) شروع میشود و با استفاده از...
  • ZBrush - آموزش پلاگین UV در زیبراش
    در این آموزش ، جاش رابینسون دو روش مختلف برای ایجاد UV از قلم ZBrush را آموزش می دهد. لینک آموزشی به صورت ویدئو آنلاین...
  • 3ds max - ساخت سکانس آسانسور در تری دی مکس
    در این بخش آموزش ساخت یه سکانس واقعی را در مکس یاد میگیرید . حتما شما در برخی از فیلمها دیده اید که در بعضی از صحنه ها...
  • لیست کامل عناوین یادداشت‌ها

  • بایگانی
    تقویم
    آمار
    امکانات وبلاگ